Skoči na glavno vsebino

A projektu Numeracy and Literacy through Coding and Robotics smo sodelujoče učiteljice zaradi bolezni Covid19 pripravile mobilnost na naši šoli virtualno. Z uporabo računalniških veščin razmišljanja, ki smo jih pridobile na seminarju Computational thinking v Milanu, avgusta 2019, smo predstavile svoje učne izkušnje poučevanja robotike in kodiranja  v razredu. Pri prevajanju besedil sta sta pomagali anglistki Kim in Tanja.

Pred izvedeno mobilnostjo so učiteljice z učenci pripravile videoposnetke učnih ur, v živo pa v razredu izvedle dejavnosti v sklopu v petih delavnic:

  1. Kodiranje na papirju. V prvem razredu so se učenci z učiteljico Kristino osredotočili na izvedbo vaj pri uri športne vzgoje z uporabo kartic za kodiranje. V drugem razredu so se učenci z učiteljico Lucijo s kodiranjem plesnih korakov naučili plesa.
  2. Robotki Beebot. V tretjih razredih sta učiteljici Mirjam in Slavka z učenci raziskovali načine učenja, kako programirati robotke Beebot pri slovenščini in matematiki, da bi spoznali delo in življenje Franceta Prešerna ter se učili množenja.  
  3. Lego Education WeDo 2.0. V petem razredu so učenci z razredničarko Nadjo ustvarjali svoje prve izkušnje, kako s pomočjo kodiranja graditi predmete.
  4. ScratchJ. Učenci, stari 10 let so programirali lastne interaktivne zgodbe o predstavitvi Slovenije. Pri tem se se naučili reševati probleme, oblikovati projekte in se kreativno izražati v digitalnem razmišljanju. Aktivnost je vodila njihova mentorica Ida.
  5. Učne igre: Kahoot je izvedla učiteljica Petra. V petem razredu so pripravili video o Sloveniji. Raziskali so uporabno orodje za igranje in učenje v virtualnem okolju Kahoot, ki omogoča povezavo med igro in šolskim učnim delom. Učenci vseh šol vključenih v projekt so reševali kviz o Sloveniji.

Učitelji partnerskih šol so vzporedno z učenci v razredu izvajali dejavnosti slovenskih kolegov. Na koncu vsakega delovnega dne smo skupno izvedli evalvacijo predstavljenih dejavnosti pri pouku in se pogovarjali, ali smo bili uspešni, ali so bili cilji doseženi in ali so bili ti cilji osredotočeni na pozitivne učinke učencev. Na koncu srečanja smo pripravili nove pedagoške strategije, ki jih lahko uporabimo vse šole v učilnicah z našimi učenci in s tem nadgradimo svoj način prakse poučevanja.

Vsi viri so objavljeni v projektu eTwinning in bodo predstavljeni v e-priročniku, ki ga bomo delili z drugimi šolami in celotno izobraževalno skupnostjo.

mag. Mirjam Francetič

(Skupno 218 obiskov, današnjih obiskov 1)
Dostopnost