Poučna ekskurzija v Bruselj (17. – 21. 6. 2015)

25. junij 2015

Letošnji mednarodni e-twinning projekt ”Z roko v roki do medkulturnega sporazumevanja”, ki smo ga izvedli s srednjo šolo Liceo Classico Statale “Plauto” iz Rima in Domom za upokojence iz Windsor Park Covenant Retirement Community iz Chicaga, katerega glavna tema je bila solidarnost in spoštovanje človekovih pravic, smo letos zaključili z obiskom prestolnice Evropske unije, Bruselj. Biti solidaren do sočloveka in spoštovati človekove pravice sta dve zelo pomembni vrednoti in hkrati težko dosegljivi prav zaradi značilnosti multikulturnega sveta, v katerem živimo.
Tako kot skušamo živeti v vsakodnevnem življenju med ljudmi različnih starosti, veroizpovedi in mišljenja, tako tudi EU parlament temelji na solidarnosti v odločanju. Zato smo se tudi odločili od blizu spoznati delo EU parlamenta, komisije in sveta ter delo slovenske ambasade v Bruslju.

Poučne ekskurzije se je udeležilo štirinajst učencev iz sedmega, osmega in devetega razreda, ki se ukvarjajo z mednarodnimi izobraževalnimi projekti na šoli, v spremstvu učiteljic ge. Mete Kirn, ge. Jane Špilar Dodič in mentorice projekta ge. Magdalene Bobek. V vsaki ustanovi so nas predstavniki zelo lepo sprejeli. Vzeli so si nekaj dragocenega časa iz svojega zelo zasedenega urnika in nam predstavili svoje delo. Najbolj nas je očarala veličastna sejna dvorana v EU parlamentu, kjer se dejansko začuti utrip evropskega dialoga. V Parlamentariumu smo se udeležili zelo zabavne in hkrati poučne igre vlog, kjer smo kot parlamentarci spoznali potek sprejemanja zakonov. V EU komisiji nas je sprejela na novo sestavljena ekipa komisarke za promet Violete Bulc, na slovenski ambasadi pa nas je prišel pozdravit veleposlanik N. E. g. Matjaž Šinkovec.
Poleg tega smo si ogledali nekaj glavnih znamenitosti mesta (Atomium, Mini Evropa, Grande Place, Nato …), videli kraj zadnje bitke Napoleona, Waterloo in ob dvestoti obletnici bitke na Waterlooju gledali ponazoritev njegove predaje pred mestno hišo. Nenazadnje pa smo preiskusili svojo adrenalinsko moč v Accrobranche parku in pokusili bruseljske vafle.
Ob potepanju po Bruslju so učenci imeli priložnost začutiti utrip mesta in raznolikost mestnih četrti. Spoznali so, da je to kulturno središče mešanih narodov, kjer ima vsak pravico živeti svoje lastno življenje ne glede na veroizpoved, barvo kože ali kulturno pripadnost. S takimi in podobnimi priložnostmi spoznavanja drugih krajev zunaj lastnih meja pridobivajo mladi dodatna znanja, ki krepijo njihovo samozavest in samostojnost ter tudi strpnost do drugačnih, vrednoto, ki jo je v teh časih še kako potrebno spoštovati.
mentorica projekta: Magdalena Bobek, mag.

 

 

(Skupno 49 obiskov, današnjih obiskov 1)
Dostopnost